Tamagotchi


Dagen har varit hur kul som helst! Jag har varit med min kära vän Malin! Som jag inte sett på evigheter!! Räknade ut att det var 8 månader sedan vi lekte!! Fatta åtta månader det är fan mycket! Vi bakade chokladbollar som när vi var små och så kollade vi på "Vi Fem". Shit va det var kul alltså! Det är så himla kul att sätta sig och kolla på en massa gamla filmer som man älskade när man var liten, det bode man göra oftare! Vi kände samma spänning i kroppen precis som när vi var små. Sen lyssnade vi på denna underbara låt. En supertoppendag!
PARTY!

Imorgon kommer min Elin hem och då ska vi kolla på fotboll!! TJO`HOO! Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

kanon kul ;) haha !<3

2009-05-24 @ 11:35:22
URL: http://malinbud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0