Nu är det torsdag igen!


Hejsan på dejsan!
Dagen bestod av:
- Skolan, lugnt som bara den
- Hem till Niklas en sväng, MYYYS!
- Hem till mamma och rensat land, TRÅÅK
- Skissat på mitt "hus" (garaget)
- Ätit mat
- Sitter här nu...
Fast jag borde egentligen vara ute och springa, men men det får bli en annan dag. Känner mig som en gammal tant just nu. Har ont i ryggen som aldrig förr. Eller jooo jag har ju haft ondare men ja! Ska väl stänga av burken nu och ta en sväng om in till mitt rum och dunka Håkan ur högtalarna och skrämma bort alla dammråttorna under sängen (städa alltså). Det ser ut som ett enda stort dammigt krig inne på mitt rum... hmm... Men man kan ju inte skylla på mig för att det är dammigt? Eller? Det är ju inte mitt fel att dammråttorna gillar mitt rum? Hur fan blir det damm...?
Aja skit samma, jag får väl slå upp någon super smart sida på internet som alla andra...
Puss puss jag hoppas ni har det gött!!
PEACE!


Kommentarer
Postat av: Batman

Haha gud vad i love you! Klart dammråttorna älskar ditt rum. vem gör inte liksom? ;)

2009-05-15 @ 18:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0