måndag 11:e maj

Tjooobodobo!
Solen skiner och vinden viner. Allt är ganska bra idag för en gång skull! Ja jag har varit något negativ till allt under den sista tiden. Men nu känns det helt okej. Jag och min käre vän Lovisa (en riktig pudding) har varit nere på stan och hittat lite saker som jag ska fylla mina lådor med. Bla en super fin t-shirt! Lite brun-utan-sol från Åhléns, ett diadem i rosa och en brun maskara! Låter inte det toppen så säg?  :D

Nu måste jag lägga mig och läsa ut boken "Sanningen om Diamanter" av Nicole Richie. Ganska bra bok måste jag säga! Man lär sig en hel del. Men jag tror att den är roligare att läsa när man inte känner press på sig, som jag gör just nu. Måste läsa ut den under de här dagarna och sen ska jag skriva en bokrecension.

Puss på er!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0