alla är inte som jag


Jag tror att alla nån gång undvikit att gå på en "A-brunn"? Eller ställt sig på en "K-brunn" och tänkt på den man älskar? Du kanske har tänkt någon gång "om jag ser en grön bil nu så kommer jag få tur resten av dagen". Även jag har gjort allt detta, men när skolan började så började jag cykla en annan väg än vad jag brukar. 
 När jag går eller cyklar hem från skolan så korsar jag en stor väg där det åker mycket bilar hela tiden. När jag väl ska gå över vägen tänker jag alltid följande:
- om det kommer bilar från båda hållen och jag måste stanna, blir det en skit dag resten av dagen.
- om det kommer bilar bara från ett håll blir det också en skit dag
- om det inte kommer några bilar alls blir det en toppen dag! 
Och hör och häpna det blir verkligen det!!
Idag var det inga bilar på vägen när jag åkte från Niklas och ja än så länge är allt bra, inget som har krånglat eller tagit emot, eller ja lite kanske men vi ska inte gå in på detaljerna... hihii

Hoppas ni får en super bra SÖNDAG!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0